friiidas

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Frida - 14 augusti 2012 17:32

Idag åkte vi in till Bauhaus och köpte golv till övervåningen. Vi fick offerten på golvmattan vi skulle haft, men det skulle kosta löjligt mycket pengar, så vi bestämde oss för att köpa klickgolv och lägga själva. Vi hittade ett som inte såg ut som laminat, utan som ett gammalt välbevarat trägolv :) Sebbe skulle börja lägga det imorgon tror jag, skönt att få det klart nån gång :) Tur att jag ska vara mamma-ledig här framöver, för när vi är klara kommer jag aldrig att vilja åka hemifrån, haha! 


NU, svart vinbärssaft och titta på TV en stund. Luften gick ur mig och jag är dödstrött, så lite eftermiddags-vila får man unna sig ibland ;) 




Bild på golvet från bauhaus hemsida! Va tycker ni?

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards