friiidas

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Frida - 8 augusti 2012 17:38

Alltså, jag är helt sämst på att vara sjuk, haha. Igår tog jag det lugnt hela dagen och var inte utanför dörren ens en gång, men en dag räcker sen får jag panik. Meningen var väl att softa idag oxå, men jag klarar det inte. Kryper på väggarna tillslut. Jag är en sån människa som mår bättre av att få göra saker, klarar inte av att ligga i sängen o tycka synd om mig själv. 


SÅ, vi tog en sväng till Kumla bara för att göra nåt. Blev en fika och lite ärenden som behövde göras. Blev oxå ett väldigt bra inköp: en tårtkupa för 100:- sjukt billigt, så då blev jag genast mycket friskare, haha :) 


När vi åkte hem så börja det spöregna så nu har jag tänt massa ljus och myser :) Tog även lite kort, så några kommer här under! 


 



Köksfönstret, i väntan på att bli målat! 

 


Kökssoffan fick ett grått tyg på sig häromdagen. Tidigare låg ett gammalt lakan som "bara" skulle ligga där en kort stund, den stunden blev 8 månader innan vi äntligen gjorde nånting åt det. Skäms!

 


Söt liten detalj som jag fått av Sebbe! 

 


Mitt fynd :)



    

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards