friiidas

Direktlänk till inlägg 21 februari 2013

Det är detaljerna som gör helheten

Av Frida - 21 februari 2013 19:41

Lovade ju er att jag skulle visa en detalj som kommer vara på Vildes dop. Jag tror på att det är alla smådetaljer som gör en fin helhet. Så det kommer vara mycket småpyssel på kvällarna nu. 


Här är en sak som jag började med häromdagen, kunde tyvärr inte göra klart då snöret tog slut, måste till panduro och köpa mer. Dessa pinnar är till cake popsen. Håller alla tummat och tår för att dom ska bli bra, för jag har bara gjort cake pops en gång förut! 


Har även gjort en egen kategori för Vildes dop där jag kommer lägga upp alla förberedelser och bilder :) 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 4 december 2014 21:18

Hallå i stugorna!  Imorse på radion så pratade dom om trygghet och hur många jagar tryggheten i livet. Då slog det mig; Jag är trygghetsnarkoman!  Jag känner mig trygg hemma, att komma hem till huset när jag vet att 2 killar väntar på mig. Det är...

Av Frida - 6 november 2014 18:23

Hallå där!  Har alla en fin torsdagkväll?  Jag har krypit ner i soffan med en filt och försöker få upp värmen. Idag har första snön fallit och jag blir alltid väldigt frusen då.    Tänkte ni skulle få se lite bilder från förra helgen när syster...

Av Frida - 28 oktober 2014 22:34


Sedan man fick barn har man ju ändrat sitt tankesätt en hel del. Och man börjar helt plötsligt att omfamna varenda liten detalj som tillhör familjelivet.    Som t.ex desssa så kallade familjetraditioner.    Man vill skapa fina traditioner så ...

Av Frida - 26 oktober 2014 20:03


Ni vet det där ständiga dåliga samvetet man har för en vän, kollega, barn, mamma, mormor etc. Det där samvetet som alltid påminner dig om att du borde verkligen ringa eller träffa den där personen i fråga.    Det är inte bara en sak man ska leva ...

Av Frida - 25 oktober 2014 20:37


Hallå igen!  Tänkte ta upp den här gaaamla bloggen igen. Tycker det är så roligt att ta lite fina kort och att skriva av mig lite, så den som vill är välkommen tillbaka igen :)    Kommer som vanligt bli inredning, bakning och pyssel. Men även t...

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards