friiidas

Alla inlägg under april 2011

Av Frida - 30 april 2011 19:37

Jag fortsätter med Nalle puh och alla hans citat, kan inte riktigt växa ifrån denna goding! 


Enjoy! 



   

"En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket." 


/Nalle Puh

Av Frida - 30 april 2011 19:28

UNDERBARA LÖRDAG! 

Tog sovmorgon idag, sen blev de frukost och iväg o hämta bilen! Sen har vi mest gjort vad vi känt för.. 


Vi bestämde oss för att stanna hemma istället för att åka till Hjo, så vi är bara lediga och har inte planerat massa, såå skönt :) 


Var på torget o titta på alla motorcyklar som skulle till skyllberg, jag blev helt pirrig i kroppen, jag MÅSTE ta mc-kort :)) Förlåt mamma, men du kan inte stoppa mig nu ;) 


Ska fortsätta pyssla nu, ha en fin valborg alla! 


Jag vill oxå!  

Av Frida - 29 april 2011 16:48

Om en person du talar med inte tycks lyssna, var tålamodig. Det kan helt enkelt vara så att han har lite ludd i ena örat.


/Nalle puh 


 

Av Frida - 29 april 2011 16:42

Nu är det heelg :) 


Kan inte bestämma mig om jag ska ta med mig kärleken o sticka till Hjo över helgen, syrran är där och tycker att vi skulle komma.. Får se.. 


Nu är tårtorna jag gjorde igår hos födelsedagsbarnet, hoppas hoppas dom blir nöjda! Fick en ny beställning idag ;) Så jag fira med att beställa lite mer bakgrejer, visar det när det kommit :) 


Trevlig helg! 


Bild från förra valborg när vi va i Hjo :)  

Av Frida - 28 april 2011 22:44




Med dom orden säger jag gonatt, titta in här imorrn igen vetja! :)  

Av Frida - 28 april 2011 22:38

Här är en av tårtorna jag bakade idag.. 




PS. Tycker du som läser kan lämna en kommentar, ni är dåliga på det ;)  

Av Frida - 28 april 2011 11:30

Halloj!

Tittade ut genom fönstret när jag vakna idag och såg hur underbart fint det är ute! Björkarna har slagit ut ordentligt nu.. Så grönt o fint :)


Idag är det tårtbak på G, två stycken som ska vara klara imorrn! Det blir kul :) 



Vad ska DU göra idag? 


Ha en kanondag alla!


   

Av Frida - 27 april 2011 22:33

Hallå :) 


Har haft en kalasbra dag :) 

När jag vakna ringde jag mammsen och sen gjorde jag mig iordning o stack till marieberg med henne :) Vi käka lunch och shoppade! Fick en spark-dräkt av henne :) Skitmysig! Taaack gulliga mamma :) 


Sen åkte jag hem o städa lite, då hade älsklingen vakna till liv, så vi fixa lite käk sen tog vi en liten promenad med Ozzy :) 


Sen drog jag iväg til jobbet och nu är jag hemma o sitta o myser i min dräkt :) 


Imorrn är jag ledig, ska baka tårtor till en jobbar-kompis som beställt två st till fredag, yeeey :D 


Glada kramar från Fridis :)


Myyyyyys  

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards