friiidas

Alla inlägg den 12 april 2011

...

Av Frida - 12 april 2011 23:08





Jag vill så mycket, men det blir ingenting med nånting.. Dags o ta tag i sig själv och sluta titta på medans livet bara går..


Det är en sån lång lista som måste göras, tusen saker! Kommer aldrig hinna ikapp, men men, det är väl så det ska vara. Man ska väl aldrig blir klar och helt nöjd med sin tillvaro!


Nu ska jag gå o lägga mig o titta på film, ledig i två dagar nu!


Pusshej!  

Av Frida - 12 april 2011 10:39



Sol sol sol :D Det va nån som sa att det skulle regna idag, men än ser det ut som att det kommer bli ännu en fin sol-dag :)


Jag och Sebbe ha varit nere o satt igång några tvättmaskiner.. Skittråkigt men välbehövligt! Nu ska vi försöka klura ut en lunch och även ta en sväng ute i solen med Ozzy!


I eftermiddag ska jag åka med Ozzy till syster, hon är så snäll och är hundvakt idag, för jag ska börja jobbet två timmar tidigare för det kommer ett sällskap på 70 pers :)


Vad ska du/ni göra idag?


Kram  

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards