friiidas

Alla inlägg den 7 april 2011

Av Frida - 7 april 2011 18:39

Full fart mot helgen! 

En morgon till jag måste kliva upp "mitt i natten" Seen får jag sova :) 

Idag har jag jobbat till kl 15, sen åkte jag till Marieberg och handlade endast för typ 100:-, DUKTIG FRIDA! haha. Var där med Louise, himla trevligt o prata lite :) 


Imorrn är det bowling med jobbar-kompisarna, är inte så peppad än, men det kommer väl.. Kommer var helt död efter att ha jobbat, men men! Hoppas jag inte somnar under middan ;) 


JUST DET, fick ett av paketen jag beställde häromdan! 

Det innehöll:

*Ätbart klister

*Sugarpaste

*Utstickare (så man kan kan skriva namn osv.)

*Tyllar i olika storlekar! 


Så nu ska de bakas, kan hända att det blir nån prov-tårta i helgen? Nån som ställer upp på provsmak? :P



/Frida


Vinterbild, som Sara tagit, som vanligt ;)  

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards