friiidas

Alla inlägg den 4 april 2011

Av Frida - 4 april 2011 22:58

Tänkte visa lite av dom tårtorna jag gjort :) Dom flesta finns ju på facebook, men tänkte visa dom här oxå :) 


             

Inga avancerade tårtor, men är sjukt sugen på att göra lite svårare saker, har ju fått massa inspiration ifrån boken jag köpte :)  Så ska kolla runt på lite olika sidor på nätet och beställa lite verktyg mm. nu :) 


Trevlig kväll! 

/Frida

Av Frida - 4 april 2011 13:21


Inte långt kvar tills man kan se den här synen :) Satt precis på balkongen och drack kaffe och åt en glass, inte helt fel.. Och det var så varmt o skönt o sitta där :) Kan inte låta bli o längta lite till semestern, har ingen aning om vad vi ska göra.. Får spara massa pengar så man kan göra mycket roligt :)


Vad ska DU göra på semestern? 

Av Frida - 4 april 2011 11:04

Hej hej Hallå!

Var ju som sagt på bio igår, och den var sjukt bra! MEN kunde inte låta bli att fälla en tår när det blev lite sorgligt, haha! 


Idag ska jag jobba 15-21.30, blir nog inte så mkt gjort innan jag ska iväg.. En promenad med Ozzy bara! 


Ha en bra måndag :) 


/Frida


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards