friiidas

Alla inlägg den 5 april 2011

Av Frida - 5 april 2011 22:50


Fyy vilken riktig skit-dag jag haft.. Eller ja, det var bra först.. Men sen gick det utför! Känt mig deppig och ledsen på det mesta!


Har känt mig som deppiga "Ior" idag.. Men det blir väl bättre, får man hoppas!


Ska sova nu, natti.   



PS. Nån som har ett "bli glad"-tips?

Av Frida - 5 april 2011 12:06

Hej hallå! 

Blev såndär alldeles för lång sovmorgon idag, vaknade kvart i tolv.. Helt värdlöst! Alltså, vissa dagar är jag helt jävla död på morgnarna, vet inte hur jag ska vakna.. 


Ons-fre jobbar jag morgon och börjar 6.30, haha värsta dagarna som finns för mig som är så sjukt morgontrött! Bättre o börja kl 18 som jag gör idag, haha ;)


Jaja, igår beställde jag lite olika grejer för att kunna bli bättre på att baka :D Längtar tills jag får hem grejerna :D 


Här är tre mkt bra sidor om man vill beställa allt inom bakning :)

www.tartdekor.se

www.kakburken.se

www.strosselannat.se


Jag beställde från dom två sista! 


Nu ska jag snart med syrran till Lithells :) 

Hade bäst!


/Frida


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards