friiidas

Alla inlägg under november 2014

Av Frida - 6 november 2014 18:23

Hallå där! 

Har alla en fin torsdagkväll?  Jag har krypit ner i soffan med en filt och försöker få upp värmen. Idag har första snön fallit och jag blir alltid väldigt frusen då. 


Tänkte ni skulle få se lite bilder från förra helgen när syster med familj var över på lite middag! 

Som rubriken lyder så köpte jag för första (och förmodligen sista) gången svarta ljus. Till och med Sebbe reagerade när jag kom med dom till kundvagnen! ;) Men är det halloween så är det! 



Hörrni, ni glömmer väl inte bort kladdkakans dag imorrm? Jag ska baka en till fredagsmyset så fort jag kommer hem imorrn :)


       

#lantligt #dukning #halloween

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards