friiidas

Alla inlägg under augusti 2011

Av Frida - 31 augusti 2011 23:06

När vi var i gränna på första semesterveckan så köpte vi dessa små söta flaskor med små polka-grisar i. Det är 3 olika smaker och sen ska man hälla i ren sprit och sen blir det som en likör typ! Haha, jag gillar inte ens polka-grisar, men jag var tvungen och köpa dom för att dom var söta :) Så idag fyllde vi upp dom, och dom ska sparas till ett speciellt tillfälle! 


     

Av Frida - 31 augusti 2011 14:46

Japp, det är så jag känner mig just nu. Har gjort det under några dagar nu, och jag vet ju egentligen varför jag mår så. Jag kan ju inte sova på nätterna, ligger vaken till minst 3 varje natt. Måste verkligen försöka komma på ett sätt att somna så jag kan gå upp på morgonen och känna mig pigg och få saker gjort! 


Någon som har nåt bra tips på hur jag ska somna på kvällarna? Alla tips är välkomna, för jag är helt desperat! 


   Såhär pigg och glad vill jag vara varje dag! 

Av Frida - 29 augusti 2011 00:42

Har suttit och gjort en ny bild till bloggen :) Nu är mina favorit grabbar det första man ser när man går in på min blogg :) Sebbe, Ozzy och lilla Tinitus :) 


Är så jäkla sugen på att fota nu, någon som är sugen på att bli mitt offer? Jag skulle så gärna vilja prova och fota någon, så pleeeease! 


Annars då, jag har haft en kanon-helg! :) 

Ska slänga mig i soffan nu tror jag! 


Puss och Gonatt! 


   Bild jag tog med systers brudbukett, lite blommor, lite smycken och en bok att vika bladen till ett hjärta är allt som behövs för en söt bild! :) 

Av Frida - 23 augusti 2011 23:39

Har haft en riktigt bra dag :) Tog sovmorgon då jag inte kunde somma förrän typ kl 5.30 på morgonen, helt omöjligt när Sebbe inte är hemma! men men.. När jag hade vaknat åkta jag till stallet och tog en kort tur på bästa Tinitus :) 


Ska ut och rida imorrn kväll oxå :) Myyyys! 



JUST DET!!!!!! JÄVLA SKIT HÅRFÄRG BLEV INTE DET MINSTA RÖTT, BLEV MER BRUN-LILA, SKIT BESVIKEN ÄR JAG!! Nu måste jag färga en gång till, SUCK! 


Jaja här kommer en fin bild på mig och Tinitus tidigare idag :) 


Natti natti 


 

Av Frida - 23 augusti 2011 00:11

Har precis färgat håret (jag vet, borde sova, men kan inte sova när inte Sebbe är hemma.. ) Men iaf, har färgat håret nu på kvällen. Får se om det blir bra, har precis sköljt ur det :) Nu blir jag rödhårig, igen! Haha, det är alltid den färgen jag återvänder till hela tiden! 


Bild kommer upp imorgon :) 

Natti 


Jääättegammal bild på mig i någolunda rött hår! :)   

Av Frida - 21 augusti 2011 22:54

Var till stallet förut, vi var ute på en tur och det luktade höst :D (Ja, jag tjatar, haha) 


Vi tog iaf några bilder på pållarna! 


           Och så lilla Nova som klappar händerna för att hon är så duktig och står upp själv :) 

Av Frida - 16 augusti 2011 15:06

Satt och kollade på lite höstkläder som jag är sugen på att köpa! Affärerna börjar ju fyllas nu med sköna tröjor och gosiga haldsukar! 


Men måste nog säga att HM har dom kläder som jag gillar bäst på nätet. Sen har jag ju såklart många favvo-affärer på Marieberg, men HM lyckas alltid göra så snyggt i sina kataloger man får på posten, blir helt sjuk när jag ser alla snygga kläder! 


Här är några av mina favoriter! 

Väskan är från Gina Tricot, skorna från Skopunkten, resten är HM :) Såhär vill jag gå klädd i höst! Fina vardagskläder :) 


 

Av Frida - 15 augusti 2011 23:37

Nu ska jag gå och sova, ska upp imorrn och gå promenad med syrran och även käka frukost hos henne, mys :) 


Kvällen på jobbet gick bra :) 


Natti! 



PS. beställde ny soffa igår, fin va? :) 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards