friiidas

Alla inlägg under augusti 2011

Av Frida - 15 augusti 2011 16:28

Ja, som ni ser i rubriken så börjar jag jobba idag igen! 4 veckor går snabbt.. Men jag har en lugn vecka med enbart kvällar denna vecka, och ledig hela helgen! Så det känns inte så jobbigt, haha! Ska bli skönt o träffa alla igen :) 


Jag har haft ett skitbra avslut på semestern, med ett par "sitta på balkongen och dricka vin-kvällar" med trevligt folk, käkat kräftor, shoppat, varit på hundutställning och massa mer roligt :) 


Nepp, nu ska jag sminka mig och sen se om jag kommer i jobbarbyxorna fortfarande, haha! 


Ha en bra måndagskväll alla glada! 



Gammal bild på mig, men på fredag ska jag klippa lugg igen :D Längtar!!  

Av Frida - 11 augusti 2011 17:02

Sitter o kollar runt lite på olika sidor på nätet, och bara läääängtar tills hösten är här på rikigt! Då ska det pysslas här hemma :) 


Hoppas oxå att det finns många som vill komma och hälsa på mig så man får baka o fixa massa också :) 


Sen för att inte tala om alla snygga höstkläder som kommer nu! LOVE IT :D


   

Av Frida - 11 augusti 2011 10:52

Har precis gått upp, nu ska jag gå och möta min systerdotter Alicia och sen ska vi gå hem till mig och baka :) 


Så lite bilder på det kommer upp ikväll! Tillsvidare får ni ha en grymt bra dagt :) 


   Bild från när vi var i Gränna för ett par veckor sen :) 

Av Frida - 9 augusti 2011 09:30

Hoppas alla mår bra :) 


Jag har varit vaken sen Sebbe åkte till jobbet, hade tvätt-tid. Så har tvättat 3 maskiner, som nu är i tumlaren. Under tiden har jag varit ute på promenad med Ozzy! Nu är det frukost-time :) 


Tänkte försöka ta mig iväg till gymmet ikväll, men har inte bestämt mig för vad jag ska träna! Ska kolla schemat o se vad som känns lockande :) 



Jag blir alltid så grymt taggad att träna när man har nya snygga träningskläder! Dessa är från HM, dom har alltid snygga och prisvärda träningskläder!


Ha en bra dag mina vänner!   

Av Frida - 7 augusti 2011 20:25

Hallå, tänkte bara skriva att jag är tillbaka i bloggen.. Inte riktigt haft tid när det varit semestertider.. Jag går in på sista semesterveckan nu och ska bara pyssla hemma i lägenheten! Så nu kommer jag hinna blogga mera :) 


Skriver mer imorrn :) 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards