friiidas

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Frida - 15 augusti 2011 23:37

Nu ska jag gå och sova, ska upp imorrn och gå promenad med syrran och även käka frukost hos henne, mys :) 


Kvällen på jobbet gick bra :) 


Natti! 



PS. beställde ny soffa igår, fin va? :) 


 

Av Frida - 15 augusti 2011 16:28

Ja, som ni ser i rubriken så börjar jag jobba idag igen! 4 veckor går snabbt.. Men jag har en lugn vecka med enbart kvällar denna vecka, och ledig hela helgen! Så det känns inte så jobbigt, haha! Ska bli skönt o träffa alla igen :) 


Jag har haft ett skitbra avslut på semestern, med ett par "sitta på balkongen och dricka vin-kvällar" med trevligt folk, käkat kräftor, shoppat, varit på hundutställning och massa mer roligt :) 


Nepp, nu ska jag sminka mig och sen se om jag kommer i jobbarbyxorna fortfarande, haha! 


Ha en bra måndagskväll alla glada! 



Gammal bild på mig, men på fredag ska jag klippa lugg igen :D Längtar!!  

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards