friiidas

Alla inlägg under mars 2011

Av Frida - 31 mars 2011 20:40

Åååh, snälla kan nån köpa en sån här mysig "dräkt" till mig, fatta va mysigt o gå runt i en hel söndag! 


Villl haaaaa!  :D


 

Av Frida - 31 mars 2011 19:52

Halloj! 

Dagen har spenderats i köket på jobbet, mkt folk men det gick bra, tror jag! haha :) 

Efter jobbet åkte jag till syrran, var lite sur över en sak som hände.. Men så fort man varit hos syrran en stund så blev man på bra humör! Tack för att du finns pärlan! 


Nu kom jag precis hem från gymmet, tränat kampsport-aerobic och är helt körd, har aldrig svettats så mkt! Kommer ha en förjävlig träningsvärk imorrn! 


1 dag kvar o jobba sen är man ledig :D Ska bara ta de lugnt i helgen! 


Min fina Sebbe och jag <3  

Av Frida - 30 mars 2011 14:50

Har varit en snabbis på Marieberg och handlat lite presenter till Novas födelsedag :) Blev lite smått o gott! Tiden går fort, hon föddes ju nyss! 


Underbart väder ute :) Köpte även lite små-plock till balkongen, vill att det ska bli vår på riktigt så man kan börja plantera blommor :) Men får lugna mig lite tror jag, annars dör det nog på en gång! 


Ikväll ska jag jobba, och tors-fre jobbar jag i köket :) Kul,kul! 




  Novas presenter, ett "piano" med massa olika melodier och ljud, 1 film, 2 böcker och lite sandlåde leksaker :D Hoppas det duger till lilla fröken :)

Av Frida - 30 mars 2011 09:20

Morrn,morrn! 

Idag är jag uppe lite tidigare än igår, hehe! Väntar på att stina ska komma så ska vi gå ut o gå med hundarna! Dom har numera blivit bästisar och älskar o leka med varandra :)


Jäkla härligt väder ute, så det är lika bra o klä på sig och gå ut! 


Ha en bra dag :)


/F


Gammal bild från gymnaiet, när jag var jättetrött på en lektion :)  

Av Frida - 29 mars 2011 15:03

Om två veckor fyller en av mina systerdöttrar 1 år :) Och jag har sagt att jag vill baka tårta till hennes kalas! 


Börjar bli lite trött på dom tårtorna jag brukar göra, så jag har beställt en bok som jag ska få lite inspiration i :) 



Hoppas den är bra! :)



Här är tårtan jag gjorde till Nova när hon döptes :)    

Av Frida - 29 mars 2011 13:03

Halloj! 

Det blev en riktig sovmorgon, haha! Jag, Sebbe och Ozzy låg o snarka enda till kl 12.45 idag, INTE OKEJ! Fan hela dagen blir ju förstörd när man sover så länge. 


Vet inte vad jag ska göra innan jag åker till jobbet, förmodligen bara greja lite här hemma :) 


Mindre än två veckor kvar tills vi börjar på Personspår med Ozzy :D 


Ha en bra dag :) 


/F


 

Lovisa och Fanny i vitsippe-"havet" i Hjo!

Längtar tillbaka :)   

Av Frida - 28 mars 2011 23:05

Blev en lugn kväll på jobbet idag, vilket var skönt eftersom man är lite sliten än från helgen.. Nu ska jag gå och sova, ska försöka ta mig till gymmet imorrn! :) 


Gonatt :)



Snart är sommarn här, så vi kan åka ut o bada :)  

Av Frida - 28 mars 2011 17:01

Skaffat blogg på begäran ;) Får se om man kommer ihåg att uppdatera denna gången! 


Ska snart iväg till jobbet några timmar, Hade Tomas Dileva där i helgen, vem springer man på idag, tro? haha! 


Men först blir det en sväng med Ozzy bubben ut i solen! :) Han fyller snart 1 år, tiden bara springer iväg :P 


  Ozzy 5 veckor hos uppfödarn :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<<
Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards