friiidas

Alla inlägg den 6 april 2011

Av Frida - 6 april 2011 18:56


Hallå hallå!

Allt bra? Med mig är det fiint :) Det var världens tråkigaste väder när jag åkte till jobbet imorse, regna och var allmänt trist! MEN NUUUU, solen skiner :D Var ute med Ozzy på promenad i det fina vädret :)


Behöver träna Ozzy att gå förbi andra hundar utan att muppa sig, inte helt lätt enligt honom :P Kom en granne och ropade på oss som är så förtjust i Ozzy, en gammal gubbe som älskat honom sen han var liten valp :)   


Plockade lite krokusar när vi var ute, tänk vad mycket vädret påverkar ens humör! Är mkt gladare idag :) 


Ha en trevlig onsdagkväll :) Glöm inte o kolla på "Sveriges Mästerkock" kl 20.00, veckans höjdpunkt ju :)

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards