friiidas

Alla inlägg den 1 april 2011

Av Frida - 1 april 2011 18:55

Just det!! 

Fick min tårtbok idag på posten, DEN VAR BÄÄÄST! Är så sjukt sugen på att göra en riktigt avancerad tårta! Nån som fyller som vill ha en tårta? :D A, förutom Nova då! :) 


Måste bara beställa lite småsaker så som verktyg och sockerpasta! Ooooh, det kliar i fingrarna o baka! 



 

Av Frida - 1 april 2011 18:48

Hej, hallå :) 

Idag har jag jobbat i köket, men nuuuu äntligen är jag ledig :D Just nu väntar jag på att Sara, Chrille och Anton ska komma hit, vi ska beställa mat och bara mysa! Saknat våran lilla norsk som kommer hem en sväng nu :) 


Ringde en kille förut och ville köpa våran extra säng som jag hade på blocket, så dom kommer och hämtar den imorrn :D Yeey, pengar till Ullareds-kassan! För jag SKA dit, snart! 


Ha en trevlig fredag mina vänner :) 


/Frida


Haha, bild på mig en rolig sommarkväll :D Blev kanske nåt glas vin för mkt ;) haha  

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards