friiidas

Alla inlägg under april 2011

Av Frida - 26 april 2011 11:35

Jag dööör lite när jag ser den här videon, har ni sett något sötare?? Snuffsar :)




Av Frida - 26 april 2011 11:25

Hej hej! 

Blev en ganska sen kväll på jobbet igår, det var mkt o göra! Så idag blev det sovmorgon, var hemma runt midnatt och sen kunde jag inte sova. 


Ska till veterinären idag med Ozzy som ska få 1-års varccination. Och mammsen ska hämta sin nya kattunge :) 


Ha en bra dag mina vänner, njut av solen :)


Sara tagit bilden, som vanligt :)  

Av Frida - 25 april 2011 15:35

Hallå hallå! 

Är sjukt trött idag, var hos syrran och hade det trevligt igår kväll.. Så är seg idag! 

Ska snart göra mig iordning för att åka o jobba, börjar 1 timme tidigare idag för att duka upp för ett stort sällskap! 


Idag har jag varit hos Annelie och fixat om mina naglar, dom vi gjorde sist blev inge bra, men NUUU är dom kanonfina :D TACK!


Inatt jobbar min älskling sin första natt på jobbet, hur fan ska jag kunna sova ensam? haha.. 


Jaja! Hade fint, o Glad Påsk


 

Av Frida - 21 april 2011 13:12

Glömde visa naglarna vi gjorde igår! 



Så blev resultatet :)  

Av Frida - 21 april 2011 13:07

Ledig idag :) Blev en liten sovmorgon och sen gick jag och Ozzy ut på promenad till sjöparken i Kumla och busade :) Varit ute en bra stund, så han är helt slut! Men oj va kul han hade :)) 


Nu ska jag städa och fixa lite käk tills min fina Sebbe kommer hem :) 


Soliga hälsningar :)




     

OZZY TOG FÖRSTA DOPPET IDAG OXÅ :)    

Av Frida - 20 april 2011 10:41

Halloj! 

Nu sitter jag och väntar på Jennifer, hon ska komma o hälsa på nu när hon är hemma och har påsklov! Kul, inte sett henne på flera månader.. Vet inte vad vi ska hitta på! 


Sen måste jag åka till gummi-verkstan och byta däck, var tvungen o beställa nya till två fälgar, då dom var så slitna! Sjuuukt dyrt :( 


I em ska jag och fina Stina åka till svärmor och göra våra naglar, ååh vad jag har saknat mina fina naglar! Stina har fått de i födelsedagspresent av mig :) Hon kommer bli skitsnygg (som alltid).



Får se vad vi hittar på idag för "design" :)   

Av Frida - 18 april 2011 21:16

Trött och känner mig ganska liten idag.. Så lägger upp en bild på tårtorna jag gjorde i helgen, så återkommer jag när jag har nåt roligt att berätta.. 


 

Av Frida - 14 april 2011 12:55

Tjohoo, här är jag igen! 


Har precis kommit hem från jobbet, var där med Sebbe och käkade lunch :) Nu ska jag greja lite o sen åka ut till syrran och hjälpa henne med en grej! :) 


Ikväll ska jag träna med Sara, blir combat idag! haha jag kommer att dö, det är så sjukt jobbigt! Men riktigt roligt :D 


Vad ska du göra idag? 


Kram :)



"Kampsport-aerobic" kan man kalla Bodycombat :) Man gör olika sparkar och slag i luften, grymt jobbig!  

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards