friiidas

Alla inlägg den 15 februari 2013

Av Frida - 15 februari 2013 16:16

Min fina var sen hem från jobbet igår för han hade stannat på blomsterlandet på vägen hem och köpt denna fina blomma! Jsg ääälskar murgröna och i hjästformat vart den ÄNNU finare :) Och sen den underbara krukan är ju hur fin som helst! 


Tusen gånger bättre än massa rosor och gelehjärtan, TACK min älskling! 



Det börjar så smått att rulla in anmälningar till dopet, det verkar som att dom flesta kommer, kul :) Jag ska sätta mig ikvääll och spika desserterna jag ska ha. Ska ju göra ett dessertbord med tema "Green spring" Alltså Grön Vår :) Kommer nog göra en egen kategori här på bloggen inför dopet, då det är mkt som ska planeras och fixas med, tänkte att det kan va kul att se :) 


Önskar er den bästa fredagen!


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards