friiidas

Alla inlägg den 5 februari 2013

Av Frida - 5 februari 2013 14:55

Igår skulle jag till min kära syster och provrida deras nya häst. Och på morgonen titta jag till i kylen och hade en del rester kvar från helgens tårtbak. Där låg en spritspåse med vispad grädde, och bredvid en skål med rårörda hallon. Visste att jag även hade muffins i frysen och några överblivna sockerblommor. 


Så, jag skramla ihop alla rester och 10 min senare hade jag dessa cupcakes :) Kardemummamuffins fyllda med rårörda hallon och så lite grädde på toppen. Vardagslyx när det är som bäst ;) Och barnen blev överlyckliga! Glada barn, glad moster :) 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7
8 9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards