friiidas

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Frida - 13 augusti 2012 13:03

Men hallå där! 

Va hände med gårdagen? Den försvann i ett nafs, så jag hann helt enkelt inte att blogga. Vi klev upp tidigt och åkte till Askersund för att kolla på hundutställningen där, sen blev det glass i hamnen och mötte upp syrran. Vi åkte sen och plockade kantareller, sen hem till mamma på fika och där blev vi kvar till kvällen. Så när vi kom hem slockna jag i soffan! 


Men nu har vi ny vecka och förkylningen är nästan borta, så nu tar vi nya tag :) 


Förmiddagen har bestått av kaffe och rensning utav kantarellerna :) Hoppas såklart på att hitta ännu mer så vi kan ha i frysen nu i vinter, det är ju såå gott! Jag har även en hel del småprojekt jag kommit på under sjukveckan som jag ska sätta igång med, så det kommer komma massa bilder och sånt på det i veckan :) 


 




 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards