friiidas

Alla inlägg den 5 augusti 2012

Av Frida - 5 augusti 2012 20:16

Jag kom på att det kan vara lite kul att se hur det såg ut innan vi gjorde om en del i trädgården, det är en jäkla skillnad ser jag nu när jag kollar på bilderna jag tog innan. Nu har vi ju inte gjort om så jätte mycket, det ska bli mer nästa år, men det som kändes mest nödvändigt har vi gjort om :) 


En del av bilderna har ni redan sett..



FÖRE:

     


Som tur va fick vi expert hjälp ;) 


 


EFTER: 

   

     



Av Frida - 5 augusti 2012 12:13

Jag väntar på finbesök från fina Evelina :) Så roligt när nån bara hör av sig och kommer förbi på en kaffe. Hoppas att det kommer bli många sånna besöka i höst från nära och kära! :D


Under tiden tänkte jag att ni skulle få lite inspiration, det närmar sig höst med stormsteg. Skolorna börjar snart och dom flesta börjar återvända till jobben nu. Jag själv älskar hösten och kan knappt bärga mig :) 


Alla dessa bilder är tagna från www.styleroom.se


       

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards