friiidas

Alla inlägg den 27 november 2012

Av Frida - 27 november 2012 19:11

Idag kom den första snön till oss! Nu hoppas jag den ligger kvar så man får riktig julkänsla. Man blir alldeles glad och vill nästan gå ut och göra snöänglar när man ser hur fint och ljust det blir :) 


Var ute och fixade med lite pynt vid vår entré förut, och hörde glada tjut uppe från grannbarnen, lät så härligt :) 


Har planterat lite idag, var och köpte lite hyacinter och annat fint igår. Så julkänslan sprider sig från rum till rum :) Det är så skönt och gå hemma och pyssla i lugn o ro. Jag tar lite dag för dag, skönt att slippa stressa. Det är alldeles för många som stressar upp sig nu mot jul, försök att ta det lugnt och stanna upp och njut lite oxå :) 


Fick min livs första orkidé i lördags av min bror med familj, den bor nu i vårt sovrumsfönster :) Hoppas jag lyckas hålla den vid liv, har ingen aning hur den ska skötas!

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards