friiidas

Alla inlägg den 26 november 2012

Av Frida - 26 november 2012 21:11

Hallå! 

Nu är jag tillbaka efter en helg full med födelsedagsfirande och tårtbakande :) Tack för alla meddelanden, sms och presenter som jag fått :) Nu tycker jag vi blickar mot jul! Och idag har lite pynt kommit upp, är inte färdig på långa vägar, men jag kommer greja hela veckan förmodligen! 


Nu till min rubrik; Jag tänkte ha en liten "julkalender"  här på bloggen. Jag kommer från och med 1 december fram till julafton lägga upp en bild varje dag på diverse pyssel och stilleben från vårat hem :) Har så mycket jag vill visa och tyckte det var en kul idé, va tycker ni? 


NU, en kopp te och en tidning, SNART dusch och gonatt :) 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards