friiidas

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Frida - 14 november 2012 14:54

...Och jag verkar ha blivit väldigt goda vänner :) Det är ett härligt material som är lätt att få fint! Så idag slog jag på stort och planterade en hel jäkla gran i min hemmasnickrade blommlåda! Den är liten och ynklig, men väldigt söt och charmig :) 


Dessutom ändrade jag i planteringen vid dörren, bytte ut mossan mot gran där oxå, och nu känns det bättre :) Det behövdes lite mer volym i krukan som blev svår att få med mossa! Men nu så känns de bra ;) 


OBS! Kolla med markägaren först om du ska gräva upp en gran. Min stackare grävde jag upp på våran tomt :) 


FÖRE: En kryssboll som gjort sitt för längesen! 


UNDER TIDEN: Lätt kaos och en liten kotte som sover gott i sin vagn :) 

 



EFTER: En liten ynklig gran men åh så charmig ;) 

   



 


Med granris istället för mossa! 

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards