friiidas

Alla inlägg den 11 november 2012

Av Frida - 11 november 2012 22:38

...Måste bara visa mina vinter-pimpade ljuslyktor jag pyssla ihop nu ikväll.

Var på ljusparty i Fredags och där sålde dom sånna här tripp-trapp-trull lyktor som man kan dekorera som man vill. Men dom kostar massor, och jag kom på att jag köpte nästan likadana förra hösten (till en bråkdel av priset). Så idag letade jag fram dom och gav dom lite vinterkänsla :)

Det är en plastblomma med tillhörande kvistar som låg i ett skåp och var ledsna. Dessa klippte jag sönder till mindre bitar och stoppa ner i lyktorna. På botten av varje lykta hällde jag salt (snö) för att förstärka vinterkänslan :) 


Jag tyckte dom blev väldigt mysiga :) 


     

Av Frida - 11 november 2012 19:40

Idag har vi firat Sebbes först fars dag tillsammans med våra pappor här hemma hos oss med fika och tårta :) Det var riktigt mysväder så jag tände typ en miljon ljus :) Fikat blev bra och alla verkade nöjda :) 


Är så tacksam att jag hittat den bästa pappan till min lilla Vilde, vi är lyckligt lottade som har Sebbe i våra liv   


Kram på er därute i höstmörkret :) 


 


 


Tiden räckte inte till för nån avancerad tårta, men den smaka bra iaf :) 

 

Av Frida - 11 november 2012 00:14

Ligger klarvaken i sängen, kan inte sova fast jag borde! Mina älsklingar sover sen länge :) jag har legat och läst inredningsbloggar och är så inspirerad att huvudet går på högvarv!

Nä, nu måste jag försöka sova, imorrn ska jag upp på hästen igen och sen är det fars dag-fika hos oss på eftermiddagen, mys! :)

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards