friiidas

Alla inlägg den 21 september 2011

Av Frida - 21 september 2011 23:35

Sitter och kollar runt lite på nätet och drömmer mig bort.. Om man ändå bodde i ett eget hus så man kan pyssla och ha det så fint! Hoppas verkligen min dröm slår in snart, ingen vore gladare än jag! 


             

Av Frida - 21 september 2011 21:32

Har jobbat dagtid nu i 3 dagar och haft massa på em att göra, så det har inte blivit så mycket inlägg här på bloggen! Men nu jobbar jag kväll igen så då hinner jag med igen! 


Var till stallet förut direkt efter jobbet, och fick låna Blaze idag utav Minna :) Vi har blivit riktiga kompisar och det gick skitbra idag! Var så jäkla härligt att galoppera sida vid sida med Pernilla och Tinitus :) Satt bara och mös hela ridturen :) Tack snälla Minna som lånar ut din lilla pålle till mig :) 


Efter ridturen pyssla jag om Blaze ordentligt och borsta henna så hon blänkte, så fin så :) 


När jag kom hem hade Sebbe lagat en jättegod kyckling-gratäng! Tänk vilken duktig sambo jag har :) Resten av kvällen har bara blivit soffhäng! 


 

Fina Blaze :) OBS, bild lånad från Minnas facebook! 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards