friiidas

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Frida - 18 september 2011 20:33

Här kommer ett bild-regn från min härliga söndag :) Nu blir det snart sängen, upp och jobba 6.30 imorrn! 


   Var ju som sagt hos Sebbes farmor och farfar, då gick vi ut en sväng och hittade dessa godingar :) 


   Sen åkte jag till Byrsta för en ridtur :) Fick låna lilla Amir idag :) 


   Mys i stallet :) 


  Grabbarna! 


   Sen blev det lite bus med knäppa Nova! 


Och kvällen bestod av varm choklad och scones i soffan med älsklingen :) Nu har han åkt till jobbet och jag ska snart sova! 


Puss och Kram :) 

Av Frida - 18 september 2011 13:00

Medans jag och Sebbe just i detta nu är hos hans Farmor och Farfar så kan ni få se 2 saker jag köpte igår som jag är så sjukt glad över :) 


Var på Chilli en sväng igår och hitta två saker som jag har letat efter lääänge! Och så helt plötsligt fanns dom där, BILLIGT! snacka om lycka :) 


Tyvärr är sakerna i kartongerna än, jag har inte hunnit packat upp dom, men man ser ju ändå vad det är :) 


  Ett kak/tårt-fat i glas :) 79:- 




   3 lyktor som man kan dekorera själv och lägga i saker som tex hör till årstiden. Har sett sånna på ljuspartyn med "Partylite" då kostar dom ca 1500:- för 3 st, jag gav 169:- LYCKA! 


Av Frida - 18 september 2011 11:33

Det blev en mycket trevlig kväll igår med världens bästa tjej Stina :) Vi var på Pitchers och käkade och drack ett par öl :) Vi satt där i några timmar och pratade, hennes kompisar var med oxå och dom var himla trevliga :) 


Det blev en tidig kväll, var nog hemma redan vid elva-halvtolv! Sånt här borde göras oftare :) 



Innan jag åkte igår, var inge nöjd med sminket, så kameran fick dölja ansiktet, hahaha!   


PS. titta in här om en stund får ni se 2 saker jag köpte igår :) 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards