friiidas

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Frida - 15 september 2011 22:21

I Söndags fick jag en hel påse med kantareller utav min snälla syster :) Och ikväll tog jag en näve utav dessa och stekte till min macka! Fy, va gott det var :) Till det drack jag mitt nya té som jag köpte idag, som heter "höst".  Det är väl ändå vardagslyx?


Mumma!   

Av Frida - 15 september 2011 20:28

Blev en hel del shopping idag med mamma! Men inte ett enda klädesplagg, utan enbart saker till hemmet och mat till Ozzy :) 


Just nu håller jag på att fixa med alla nya saker här hemma, men känner att jag behöver ta en tripp till IKEA någon dag! Behöver lite småsaker som ändå är väldigt nödvändiga för att jag ska bli nöjd! 


Jag har fotat lite av vad jag köpt, men det lägger jag upp lite senare, måste fortsätta greja här hemma! :) Så det kommer upp i ett senare inlägg! 


Tillsvidare vill jag önska alla en trevlig torsdag! 


   Hittade ingen bra bild till detta inlägg, så det fick bli en gammal :) Denna tog jag dagen före julafton, visst ser det väl bra mysigt ut med snön utanför? 

Av Frida - 15 september 2011 01:33

Har inte gått och lagt mig än, kan ju som sagt inte sova! Så jag satt och klickade runt på lite sidor, och "råkade" beställa tre saker :) haha 


 

En "hår-donut", den ser lite ut som en munk som man trär upp håret på så får man en sån här "bulle" på huvudet. Tänkte att det kunde vara smidigt att sättas upp håret med när man ska jobba! Eftersom det bara tar ett par min och fixa :) 

 

En smyckeshand som man kan ha sina ringar på :) Just nu ligger alla ringar i en skål och jag glömmer oftast bort dom, men nu kommer dom sitta på den här coola handen! 



 

Och så det här grymt snygga fjäder-smycket som man fäster med ett vanligt hårsoänne i håret, jag gillar't! 


Nä, nu MÅSTE jag försöka sova! 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards