friiidas

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Frida - 16 september 2011 21:00

   Mina naglar före 



   Under arbete.. 


  Och efter! :) 

Av Frida - 16 september 2011 13:00

Detta inlägg skriver jag på morgoen, men ni kommer inte kunna se det förrän kl 13 :) 


Tänkte att ni skulle få se lite av det jag köpte igår! Har inte fotat allt, men lite av sakerna iaf :) 


   Té som smakade väldigt bra! :) 49:-, Village. 



   En sån söt lite kanna, kunde inte låta bli att köpa den! 99:- Village. 






   Flaskor till vinäger och olivolja! Dessa är från Sagaform, men var på rean, så dom kosta bara 100:- tillsammans :) Från Åhléns. 


   Och en liiiiten kupa som man har flingsalt i, såå söt! Från en butik som hette "House of Örebro" 35:- 

Av Frida - 16 september 2011 08:55

Uppe ganska tidigt idag för jag ska ut på promenad med Ozzy, fixa mig och sedan följa med Annelie till "nagel-skolan". Ska få mina naglar fixade, och det är några veckor sen sist, så det ska bli jätteskönt att få nya! 


Ikväll blir det nog lugn, bara vara med min älskling :) 


Vad ska du/ni göra idag? Krogen? Fredagsmys? 


Happy friday! ;) 


         Några naglar jag haft förr! :) 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards