friiidas

Alla inlägg den 14 september 2011

Av Frida - 14 september 2011 23:23

Nu tar jag helg :) Så himla skönt! Så nu har jag 4 dagar ledig och jag ska bara pyssla här hemma och träffa massa härliga människor :) 


Imorrn ska jag och lilla mamma åka in till stan och shoppa lite, det blir även en lunch :) Ska till Åhléns och köpa lite bak-grejer :) Mamma, när du läser detta, kolla din mobil, jag skicka sms till dig förut :) 


Nu blir det "halv-åtta hos mig" igen och sen försööka sova, inte det lättaste! 


Puss och kram 



Jag skulle så himla gärna vilja sätta upp en hylla och ha alla mina olika téer på. Har ju huuur många sorter som helst, och alla olika té-silar. Hm, får kollas upp!  

Av Frida - 14 september 2011 00:47

Blev sent hem från jobbet idag.. När jag hade slutat blev vi kvar i macken. Jag och Stina köpa en varsin macka o satt o prata i TVÅ timmar, hahaha! 


Men men, nu är jag hemma, ska mysa ner mig i soffan och titta på "halv-åtta hos mig" på nätet och sen sova :) SÅÅ, återkommer imorgon! 


Hörs imorrn, kram! 


   Min guldklimp! 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards