friiidas

Alla inlägg den 2 september 2011

Av Frida - 2 september 2011 17:51

Varit iväg och fotat världens knäppaste par, Sara och Christoffer :) Haha, man bara skrattar när man är med dom! Det blev många fina bilder på dom :) Sitter just i detta nu och pillar lite i redigerings-programmet! Håller ju på att lära mig hur man gör :) 


Det var riktigt roligt att fota lite mer seriösa bilder och inte bara när tillfälle ges! Hoppas att det blir fler gånger, så om nån vill ställa upp så blir jag skitglad :) 


Här är några bilder från den korta promenaden hem från fotograferingen, resultatet på Sara och Chrille får ni se lite senare, när jag är klar :) 



På promenad genom stan, det luktar nymogna äpplen och höst! 

                    

Av Frida - 2 september 2011 10:00

Hallå där! 

Som rubriken säger är jag ledig denna helg :) Ska bli grymt skönt! Idag och imorrn ska vi greja här hemma, så vi får ordning på allt! Har nyligen möblerat om och vi har intenting på väggarna, plus att min garderob måste storstädas! 


Köpte lite småsaker på lagerbutiken igår, ska dit igen när man har lite mer pengar, finns såå mkt fint! 


         

Servetter, ett smidehus och en fin sten :)

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11
12
13
14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards