friiidas

Alla inlägg den 26 juli 2012

Av Frida - 26 juli 2012 20:21

Varit och shoppat lite nytt till hemmet och presenter till Sebbe :) Tänkte ta inredningen i lite olika inlägg då det är köpt till olika rum. Så jag börjar lite smått med fönstren i sovrummet :) Eftersom resten av rummet är kaos med penslar och färgburkar så får ni endast se fönstren, resten kommer så klart upp så fort allt är klart :) 



Gardinen köpte jag förra veckan, faktiskt ifrån "Bauhaus", dom hade jätte mycket fina gardiner och textilier. Blommor o krukor från "blomsterlandet". Dock är krukorna köpta för längesen.


    

Äntligen är fönstren vita, skönt att slippa det gamla tråkiga träfärgade :) 


Ett trähjärta köpt på butiken "Nille"


   

Fönstret som är närmast sängen :) Blomma o kruka från "blomsterlandet". Dock är krukan köpt för längesen.


 

Söt skylt från "Lågprismagasinet". 


 

Den här fina ljusstaken fick jag av Sebbe på alla  dag i vintras, han vet vad jag gillar minsann ;) 


Så, det var lite av sakerna jag köpt idag :) 



Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards