friiidas

Alla inlägg den 15 juli 2012

Av Frida - 15 juli 2012 19:32

Idag har vi varit ute i skogen på svampjakt. Det gick inge bra, hittade typ 5 st kantareller som va pyttesmå! Men desto mer blåbär :) Mysigt och strosa omkring, synd bara att det inte blev nån svamp. 




Här är en bild på "vargflickans grav". Varje dag ligger det färskt granris i ett visst mönster, såhär har det varit så länge folk kan minnas. 

 


Mmm, goda blåbär :) 

 


Haha, tog en nästan precis likadan bild på Ozzy som för två år sen. Men då bodde vi inte här, utan var bara och hälsade på Sebbes farmor och farfar och var ute på svampjakt. Lite komiskt att vi nu bor här och att jag tar en bild på samma ställe två år senare.. 


Badkillen :) 

 


Sen var vi tvungna att ladda upp med saft och bulle när vi kom hem :) 

   

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards