friiidas

Alla inlägg den 24 juli 2012

Av Frida - 24 juli 2012 22:53

En snabb uppdatering om barnrummet. Våran säng är nu ute och står där den ska stå framöver. Så nu är bebisrummet tomt så man verkligen kan se vad som behövs göras. Men taket är iaf målat, det var tidigare träfärgat, likaså fönstret. Nu ska det göras lite finputs och läggas golv, seeen kan man börja inreda :) 


En lampa har vi iaf satt upp i taket, alltid någe ;) 


   

Av Frida - 24 juli 2012 15:45

Finns det nåt godare än solmogna hallon? Tror inte det. Dessa plockade jag nyss utanför husknuten :) Dom ska ätas upp ikväll med en klick glass, mums! :) 


Annars då? Har målat lite på fönstren i vardagsrummet idag, så till helgen hade vi tänkt att det skulle vara klart. Även gungstolen ska piffas till tills dess ;) Så fort det är färdigt kommer ni få se massa bilder :) Tänkte jag skulle fota lite av det jag köpte i Ullared oxå, massa fint till hemmet blev det. 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards