friiidas

Alla inlägg den 18 december 2012

Av Frida - 18 december 2012 20:33

Ikväll har jag fotat lite av godiset jag bakat hittills. Det kommer bli några sorter till under veckan. Recepten kommer ut från om med imorgon, för nu sitter jag och kollar på "Äntligen hemma julspecial". 


Ha en fortsatt fin tisdag :) 


 

Godis · Jul
Av Frida - 18 december 2012 17:44

Hallå i stugorna! :) 

Nu är det inte många dagar kvar till julafton. Vi småpysslar lite varje dag här hemma, så mysigt att ha sambon hemma :) Nu i eftermiddag pynta jag lite mer i hallen, i hörnet mot köket så har vi massa sladdar sitter, och jag har idag försökt att gömma dom lite med några saker. 


Pallen köpte jag på loppis i somras för en ynka tia! Sen har jag bara tagit en kanna jag hade och en lykta. Granris och lite rosetter så blev det riktigt fint i hörnet :) 



   


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards