friiidas

Alla inlägg den 13 december 2012

Av Frida - 13 december 2012 21:06

Ikväll har vi klätt granen här hemma! Givetvis är även den vit ;) Nu börjar man verkligen få julstämning här hemma, och imorrm jobbar Sebbe sista dagen för tre veckors pappaledighet med oss :) 


Men åter till dagens lucka. Vi har som sagt tagit fram julgranen ikväll, sent för att vara oss! Jag brukar ha den fram vi första advent redan, bara för jag tycker det är så mysigt :) Jag ska köpa glitter imorrn och hänga i oxå :) 


Julgranen köptes från rusta för några år sen, men tror dom har den kvar fortfarande :) Kulor och snöflingor har jag inte en aning om var dom kommer ifrån ;) 


Nu återstår det bara att fortsätta fylla på med klappar :) 





 



 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards