friiidas

Alla inlägg den 9 december 2012

Av Frida - 9 december 2012 22:33

Jag är lite sugen på att gå en fotokurs. Kollade nu och det kostade strax över tusenlappen för 10 gånger. Har ju ändå en systemkamera och jag kan inte ens hälften av alla "finesser" på den. Vore kul att lära sig att fotografera på riktigt.. 


Någon som har lust att haka på?


 

Av Frida - 9 december 2012 21:33

Lucka nio innehåller ett riktigt roligt och sjukt snyggt pyssel som jag och systerdottern gjorde igår! Det är ett par  vinglas som jag köpte igår och penslat insidan med äggvita. Sen har jag hällt i socker och snurrat runt så det har fastnat överallt. Låt dom stå och torka över natten sen är det bara att sätta i ett värmeljus :) 


Man kan tro att det ska smälta, men det gör inte det. Tycker dom blev jättefina, ser ut som dom stått ute i kylan :) 



   


Hittade detta pyssel på http://ljuvligtvittochbusigagossar.blogspot.se/



Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards