friiidas

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Frida - 6 december 2012 21:39

I dagens lucka hittar vi ljusstaken som jag köpte i höstas på loppis som fått lite färg och betydligt finare utséende :) 


Ljusstake Loppis, Ljus Lagerbutiken, Stjärnor Netto. 

 

FÖRE:

 

EFTER:

   

Av Frida - 6 december 2012 16:04

Jag har det oförskämt bra på dagarna. Sovrmorgon (har en väldigt morgontrött bebis), frukost vid tvn, pussas och kramas med guldklimpen, pysslar, skottar lite snö, lagar middag till älsklingen och en o annan fikadejt med fina vänner. 


Här kommer ett helt gäng med bilder som jag fotade häromdagen, tyvärr hann Evelina åka när kameran åkte fram! 


Ikväll kommer nästa lucka upp i min julkalender :) 

 

Min vintervärld   
 


Korren har blivit kall om nosen, men är lika glad för det :)

 


Bild tagen från köksfönstret, självklart ska pippisarna få mat oxå :) 

 


Eldar hela dagarna, börjar få kläm på det nu ;) 

 


Hjärtat sover på soffan    


Mitt andra hjärta sover på andra soffan :) 

   


Tänder ljus överallt! 


Pärlsockret var slut så mina lussebullar är "nakna"

 



 


Förberett för glöggmys med tjejerna!

   



 


Underbara vänner med underbar unge   

   

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards