friiidas

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Frida - 16 december 2012 18:18

Nu bjuder jag på alldeles nytagna bilder från köket. Det är på en ny hylla som svärfar gjort på jobbet! Är så glad över att ha en lång och fin hylla som det får plats mycket småplock på :) 


Har även en ännu längre hylla som ska sitta i vardagsrummet, vi ska sätta upp den nu :) Bilder på den kommer upp så fort den är uppe och "pyntad". 


 



Mini-marshmallow i kupan jag köpte på loppis igår :) 

   


 


 

Av Frida - 16 december 2012 12:46

Gårdagens lucka uteblev då klockan sprang iväg och vi skulle till syster på kvällen. Men nu kommer den och ikväll tar vi lucka 16! Idag får ni se en liten del av vardagsrummet. Det är bara pyntat lite tomten fick jag i present av svärmor och svärfar, älskar den, så himla fin! 


"Stegen" har jag spikat ihop själv av några lister och sen målat den, där byter jag ut titt som tätt vad som ska hänga. Nu hänger dett ett par böcker, hästskor från syrrans hästar och 2 trähjärtan! 


 


Trälådan köpte jag från en tjej som annonserade på facebook, hon gjorde sånna hemma och sålde! 


Ljusstakar från Lagerbutiken. 

   

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15 16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards