friiidas

Alla inlägg den 25 maj 2011

Av Frida - 25 maj 2011 22:41

Haha, japp nu tar jag helg! Har ju jobbat 6 dagar nu, så nu är jag ledig :) 


Var ju på Marieberg förut och handlade lite småsaker.. Då gick vi in på Kappahl en sväng, och jag köpte 6 par trosor, 1 tröja och 1 jacka! Allt gick på 130:- DET gillas! Älskar när man hittar mkt på rean, vilket inte händer så ofta! 



Nu ska jag kolla runt på lite bloggar och sen sova, upp och träffa Stina med sin Spike på förmiddan imorrn :) 


Hejsvejs! 


 

Jacka från barnavdelningen för 49:- haha :)  

Av Frida - 25 maj 2011 16:54

Såg på en blogg igår att en tjej bakat kärleksmums fast i muffins-format, så idag var jag tvungen att prova :))  Dom blev helt okej, glasyren blev inte riktigt som jag tänkt mig, men men, så är det ibland! 


 

Av Frida - 25 maj 2011 10:50

Morr morrn! 


Vaknade för en stund sen, syrran ringde! Nu ska jag göra mig iordning och sen följa med och ta prover på Novis! Önskar att vi slipper det, för det är ingen rolig uppgift. Hoppas att dom snart kan komma på vad som är fel på min lilla docka! 


Var vaken till kl va halvfyra-fyra imorse, helt omöjligt att sova! Vet inte vad jag ska ta mig till snart, JAG VILL SOVA OM NÄTTERNA! Nån som har ett tips? 


Jaja, har iaf kommit på vad som ska vara på svärmors födelsedagstårta till helgen! Haha, ska baka 6 tårtor inom dom närmsta dagarna :) Rooooligt! 


   Twins!

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards