friiidas

Alla inlägg den 5 maj 2011

Av Frida - 5 maj 2011 22:14

Haha, fyfan vilken nörd jag blivit! Sitter och läser runt på varenda blogg som handlar om bakning och tårttillverkning.. Men jag får så sjukt mycket inspriation så det är väl bra egentligen :) 


Har iaf hittat fram till en design som ska vara på en av tårtorna som ska hämtas på söndag.. Lilltjejen som ska ha älskar Hello Kitty, så det ska hon ju få :) En av dom ska vara som dom andra två jag gjort, men den andra har jag kommit på en grej som jag måste testa :) 


Var med i en tävling förut om en glassmaskin, hoppas jag vinner :) Skulle så gärna vilja ha en, tänk va gott med iskall sorbet i solen i sommar! 


Jaja, ska sluta tjata om all bakning nu.. Ha en fin torsdags-kväll, FULL FART MOT HELGEN! :D Vad ska du/ni göra i helgen? 


Kraaaaaam


Denna glass-maskinen vill jag ha, från OBH nordica, skit att inte Sebbe jobbar där längre, haha!   

Av Frida - 5 maj 2011 16:03

Dagens jobb avklarat :) 

Ska snart åka o titta på lite kattungar, mammas ena katt fick 4 små bebisar inatt :) 


Fick en glad nyhet idag, en till jobbarkompis vill ha tårtor till sin dotter som fyllt år :) Tjohoo! Blir så jäkla glad när nån vill ha en tårta, då får man bevis på att det man gör är bra :) *Stolt* 


Återkommer med lite bilder på kisse-bebisarna ikväll :)



Sist när mamma hade kattungar, här håller jag "Sparzanza" ca 15 min gammal!  

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards