friiidas

Alla inlägg den 4 maj 2011

Av Frida - 4 maj 2011 19:02

Min dag började tidigt då jag började jobba 6.30 Fyy, kunde inte sova igår så är riktigt trött nu! Tror jag somna runt två-tiden.. 


När jag kom hem från jobbet hämta jag ett paket som innehöll lite bakgrejer :) 

* Tårtbrickor

* Svart och brun karamellfärg

* Blomformar 

* Kristyrpenna


Allt från www.kakburken.se, min favvo-sida när det kommer till sånt :) 


På eftermiddan åkte jag och Sebbe ut o tränade lite med Ozzy :) Men han blev trött fort, kondisen är inte på topp efter vintern ;)



     


Kul hade vi, både Ozzy, Husse och jag :)     

Av Frida - 4 maj 2011 18:18

Var på föreläsning igår av Fredrik Steen, den var helt grym! Fick så mycket inspiration av honom och när han förklarade så blev allt så enkelt och jag förstår mycket bättre nu! 


     Jag köpte hans andra bok (Den första har jag sen tidigare :) )


   Sen skrev han en liten hälsning och pratade lite om vilken ras jag hade osv. väldigt trevlig :) 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards