friiidas

Alla inlägg den 17 maj 2011

Av Frida - 17 maj 2011 23:20

Hej hej! 

Kom hem från jobbet för en liten stund sen, blev en kort kvälls-prommis med Ozzy, det regnade och det är hans värsta. Han HATAR regn, haha! Kom även på att vi måste köpa ett nytt regn-täcke till honom tills i höst, så han inte fryser :) 


Jag börjar få lite abstinens på att baka, har inte bakat nånting över huvudtaget sen helgen förra veckan! Dax o ta tag i det snart, men då måste ju nån komma o fika och provsmaka! Tycker folk är alldles för dåliga på att komma på en spontan-kaffe! 

Alla mina nära o kära, kom gärna o hälsa på ibland :D 


Puss o Kram


Bild på mig och förra ponnyn jag hade, fy va hopp-sugen jag blir!   

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards