friiidas

Alla inlägg den 19 maj 2011

Av Frida - 19 maj 2011 23:13

Hallloj! 

Jag tänkte be om eran hjälp :) 

Min mamma har skickat in en bild på mig och Ozzy till Nerikes Allehandas fototävling! Tävlingen går ut på att man ska ladda upp en bild som syboliserar kärlek. Den bilden hon skickat in togs förra sommaren, när vi var och hälsade på Ozzy hos uppfödaren när han var 5 veckor :) 


Så in med er på hemsidan och lägg en röst på mig och min lilla gris! 

TACK!


http://na.se/nyheter/kumla/kumlagladje2011




Bilden som är med i tävlingen :) Bidrag nr 2 :)  

Av Frida - 19 maj 2011 11:37

Eller ja, det kanske är lite sent o säga det nu, det är ju snart lunch.. 

Håller på och gör mig iordning, för jag ska möta upp mamma, vi ska hitta på nåt :) 


Just de, var ute o cyklade med Sebbe och Ozzy igår, haha jag älskar och cykla på min nya fina cykel :) Så jag rullar nog hem till mammsen på cyckeln, det är ju så fint väder :) 


Ha en bra dag alla! Passa på och ät en glass i solen :) 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23 24 25
26
27 28 29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards