friiidas

Alla inlägg den 28 juni 2012

Av Frida - 28 juni 2012 09:56

Godmorgon :) 

Sitter och käkar frukost framför datorn :) Ska hoppa in i duschen och sen bege mig mot Örebro. Jag och syster ska till Wadköping för lite fika och barnen ska leka i den stora parken där. Verkligen älskar Wadköping, så fint där. Men det är sällan jag är där på sommaren, åker oftast dit på vintern när julmarknaden är där. 


Självklart följer kameran med :) 

Hoppas alla får en bra dag, solen lyser ju äntligen :) 



Här är några av sakerna jag köpte på Lagerbutiken i Kumla igår :) 


En stor men väldigt söt kanna :) Den fick bo på trappan med en blomma och ett hjärta :) 


   

Världens sötaste burkar, dom bor nu på min veranda :) 


 

Blommbordet, Krukorna på nedre plan köptes igår :) 


Betong-äpplet är gammalt, köptes för 1-2 år sen på blomsterlandet. 


   

Ett fint hjärta :) 



Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards