friiidas

Alla inlägg den 26 juni 2012

Av Frida - 26 juni 2012 17:03

Nu på eftermiddagen kom Dalegårds tjejerna på lite saft och bulle på mosters veranda :) 


  

Rabarbersaft och kanelbullar :) 


  

Blommor från trädgården! 

 

Mmm.. 



Kan man förälska sig i sin veranda? I så fall har jag gjort det! :) 






   

Små söta trähjärtan som jag köpte förra året i en liten bod i Askersund :) 

 

Kryddor och blommor blandat!  


       

Provsitter stolen som våran unge kommer ha i framtiden :) Men den ska såklart målas om :) Denna stod i ett av uthusen!   

Av Frida - 26 juni 2012 12:47

Jag har lovat min kära sambo att jag ska ta det lugnt idag. Jag har lite svårt att tagga ner och inse att jag inte kan fara omkring och göra allt hela tiden. Igår storstäda jag, tvättade massor, bakade bullar, lagade mat och på kvällen åkte vi och storhandla. Sen var min rygg helt körd, haha! Jag blir förbannad när det gör ont, för jag VILL göra tusen saker med det går bara inte. 


Så ja, idag har jag lovat att ta det lite lugnt. Dalegård tjejerna kommer hit på lite saft och bullar i eftermiddag, det är allt. 


Vädret verkar ju vara lite upp och ner oxå, så jag får väl kolla runt lite på internet och planera hur vi ska ha det här hemma :) Kommer ju ske stora förändringar i flera rum nu under dom närmsta månaderna :) 


Hoppas alla får en fin tisdag! 


 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards