friiidas

Alla inlägg den 11 juni 2012

Av Frida - 11 juni 2012 23:27

Den här lilla godsaken har flyttan in på Skogsgläntan ikväll :) Hon är väldigt osäker än, för hon har aldrig träffat en hund tidigare, och Ozzy är väldigt sugen på att leka med henne, haha! Hon har bosatt sig i badrummet, och hon får vara där tills hon känner sig säkrare :) 


Kan någon hjälpa oss med vad hon ska heta? 


 

Av Frida - 11 juni 2012 12:55

Beställde barnvagn precis. Vi har ju vetat vilken vi vill ha länge, men nu har jag beställt den. Hoppas att den är precis så bra som vi hoppas och som alla skriver om den. Vi har ju inte sett den i verkligheten, hehe! 


 

Av Frida - 11 juni 2012 12:33

Hallå alla glada! 

Ny vecka, och den sista veckan innan semestern :) Har haft en kanon-helg med min underbara sambo :) Vi har fått mycket saker gjort som man gått och dragit på länge, så det är skönt och ha det klart nu :) 


Idag händer inte så mycket, riktigt tråkigt väder ute, så blir nog att vara inne och greja lite. Kl 18 börjar jag och jobba! 


Hoppas alla får en fin måndag! 



Min frukost idag, hallon och jordgubbar :)

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards