friiidas

Alla inlägg den 21 juni 2012

Av Frida - 21 juni 2012 22:20

Slänger väl upp bilder på tårtan här oxå, en lite annorlunda med väldigt passande tårta tycker jag ;) 


 

Av Frida - 21 juni 2012 22:04

Härlig dag har jag haft idag :) Åkte till jobbet med tårta idag, dom blev såå glada :) Sen åkte jag till Lindex för att köpa strumpbyxor tills imorgon, och råkade få med lite mer bebiskläder. Det är inte lätt att gå förbi ett REA ställ fullt med massa billiga kläder ;)


När älsklingen kom hem tog vi en kaffe och glass i solen och satte igång med diverse saker. Han klippte gräset och jag rensade rabatter och fixa med lite blommor. Sen fick jag sån inspiration efter jag läst i min favoritbok så jag satte igång och byggde några saker och även måla massa! Sebbe höll på att rensa i verksta'n, så nu sitter vi helt utslagna båda två i soffan :) 


Trevlig helg! 


 

Min favoritbok och ett glas hallonsaft  :) 


 

Mizzy tog några försiktiga steg ute :) 


 

Lite detaljer till hemmet målade som står på tork :) 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26 27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards