friiidas

Direktlänk till inlägg 1 september 2012

Före och efter

Av Frida - 1 september 2012 15:03

Här kommer dom utlovade bilderna på barnrummet. Tyvärr är före bilderna tagna med mobilen, och efter bilderna är tagna på kvällen. Så det är inga höjdar bilder, men ni ser förändringen :) 


Lämna gärna en kommentar om vad ni tycker, det är dåligt med kommentarer här på bloggen :) 


FÖRE:

Såhär såg det ut innan sommaren, vi gjorde ingenting där när vi flyttade in. 

     


EFTER:

Diverse lull lull som man kommer på med tiden kommer göra rummet bättre, men just nu får det duga :) 

   


Söta figurer som mamma virkat får bo på hyllan :) 

 


Ignorera alla sladdar, det är till modemet och måste tyvärr stå där..

 


Taget från fåtöljen:

     

 
 
Anna

Anna

1 september 2012 16:34

Jättefint och mysigt:)

http://Annamarialarsson.blogg.se

Frida

1 september 2012 21:09

Tack så mkt :)

 
Petra

Petra

1 september 2012 23:53

Guuuuud så fin ni har gjort!

http://petraemanuelsson.blogg.se

Frida

2 september 2012 13:31

Tack så jättemycket :) Va gullig du är!

 
Elin

Elin

2 september 2012 09:49

det ser jättemysigt ut! fint :)

http://eeeelinpettersson.blogg.se

Frida

2 september 2012 13:30

Tack så jättemycket :) Ännu mysigare blir det när han väljer att titta ut och får se sitt rum :)

 
Ingen bild

mamma

2 september 2012 12:36

helt underbar barnkammare,han kommer att stortrivas!!!!

Frida

2 september 2012 13:29

Jag hoppas att han kommer trivas :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 4 december 2014 21:18

Hallå i stugorna!  Imorse på radion så pratade dom om trygghet och hur många jagar tryggheten i livet. Då slog det mig; Jag är trygghetsnarkoman!  Jag känner mig trygg hemma, att komma hem till huset när jag vet att 2 killar väntar på mig. Det är...

Av Frida - 6 november 2014 18:23

Hallå där!  Har alla en fin torsdagkväll?  Jag har krypit ner i soffan med en filt och försöker få upp värmen. Idag har första snön fallit och jag blir alltid väldigt frusen då.    Tänkte ni skulle få se lite bilder från förra helgen när syster...

Av Frida - 28 oktober 2014 22:34


Sedan man fick barn har man ju ändrat sitt tankesätt en hel del. Och man börjar helt plötsligt att omfamna varenda liten detalj som tillhör familjelivet.    Som t.ex desssa så kallade familjetraditioner.    Man vill skapa fina traditioner så ...

Av Frida - 26 oktober 2014 20:03


Ni vet det där ständiga dåliga samvetet man har för en vän, kollega, barn, mamma, mormor etc. Det där samvetet som alltid påminner dig om att du borde verkligen ringa eller träffa den där personen i fråga.    Det är inte bara en sak man ska leva ...

Av Frida - 25 oktober 2014 20:37


Hallå igen!  Tänkte ta upp den här gaaamla bloggen igen. Tycker det är så roligt att ta lite fina kort och att skriva av mig lite, så den som vill är välkommen tillbaka igen :)    Kommer som vanligt bli inredning, bakning och pyssel. Men även t...

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards