friiidas

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Frida - 20 september 2012 19:26

Hallå där! 

Har haft en heldag med mamma, vi har käkat lunch, fikat handlat blommor och varit på Lagerbutiken :) Himla trevligt att ha nåt och göra :) 


Blev helt kär i en kaffeservis och jag fick några muggar utav mamma så att jag har en början till en servis, och dom är alldeles alldeles underbara! Älskar dom :) Ska köpa några fler sen när jag får pengar så man har många att duka med när man får gäster! Tack igen mamma   

Jag köpte även till ett fat som fanns i serien som man kan ha kakor på, så nu är det bara fika gästerna som saknas :) 



Nu blir det "halvåtta hos mig", "kockarnas kamp" och "hela Sverige bakar", vilken helkväll! :)) 

     

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards