friiidas

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Frida - 11 september 2012 12:19

Ja, det verkar som att lilla bebis har försovit sig. För i Söndags var det beräknat att han skulle komma, men nehe! Trodde faktiskt att det var på gång i Söndags kväll, men sen ångra han sig ;) Men men, han verkar trivas i magen, men nu vill jag att han ska flytta ut så jag blir ensam om min kropp. 


Igår var vi och firade Sebbes kusin Anton som fyller senare i september, men på fredag sticker han utomlands och kommer inte hem förrän i februari. Uj, vad vi kommer sakna honom! 


Nähä, nu ska jag fortsätta greja här hemma, Stina kommer hit på fika i eftermiddag och ska snacka lite med bebis och säga åt honom att han ska komma ut nu ;) haha


Hoppas alla har en grym Tisdag! 



Jag och systerdotter Nova när hon var 1 eller 2 dagar gammal   

 

Presentation


Mitt namn är frida, Välkommen till min lantliga blogg som innehåller inredning, bakning, pyssel, träning och familjeliv!

Fråga mig

6 besvarade frågor

Omröstning

Känner du mig?
 Japp, vi ses ofta!
 Ja, men ses inte så ofta!
 Nja, vet bara vem du är!
 Nej, ingen aning!
 Annat!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards